Hoe kunnen we u helpen?
Onderwerpen veelgestelde vragen
Nieuwe eigenaar
-
Ik ben een nieuwe eigenaar
Verhuur
-
Vragen over verhuur
- Ik wil mijn vakantiewoning aanbieden voor verhuur, hoe werkt dit?
- Kan ik zelf boekingen aandragen?
- Mag ik mijn vakantiewoning aanbieden bij een touroperator?
- Hoe verloopt de verhuur van mijn vakantiewoning via touroperators?
- Mijn vakantiewoning heeft een andere indeling dan de plattegrond op de TopParken website, hoe kan dat?
- Hoe zorgt TopParken voor een eerlijke omzetverdeling van vakantiewoningen?
Facturen
-
Facturen
- Waar kan ik facturen terugvinden?
- Ik heb een factuur gekregen en heb een vraag hierover, bij wie kan ik terecht?
- Er is minder overgemaakt dan op de factuur stond, hoe komt dit?
- Wanneer worden mijn verhuurgelden uitgekeerd?
- Hoe is de energieprijs opgebouwd?
- Kan ik mijn maandelijkse voorschot wijzigen?
Eigenaren portaal
-
Over de eigenaren omgeving
- Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat kan ik doen?
- Kan ik een mailadres toevoegen aan mijn eigenaren account?
- Kan ik eigen foto’s toevoegen aan mijn persoonlijke promotiepagina?
- Waar kan ik mijn promotielink vinden?
- Kan ik een bericht sturen via het eigenarenportaal?
- Hoe stel ik een automatische incasso in?