Voor welke zaken kan ik bij de afdeling eigenaren terecht en voor welke bij het park?

Bij de eigenaren afdeling van TopParken kunt u als eigenaar terecht voor een breed scala aan zaken:

1. Woninggerelateerde vragen: Alles wat te maken heeft met uw eigendom, zoals onderhoud, verbeteringen of wijzigingen aan uw woning.

2. Verhuurinformatie: Voor eigenaren die hun woning verhuren via TopParken, biedt de afdeling ondersteuning bij vragen over het verhuurproces, bezettingsgraden en verhuuropbrengsten.

3. Overeenkomsten en contracten: Vragen over bestaande verhuurbemiddelingsovereenkomsten, tuincontracten, en andere juridische documenten gerelateerd aan het eigendom en de verhuur van de woning.

4. Beleid van TopParken: informatie over het algemene beleid van TopParken, wijzigingen in beleid en hoe deze uw woning en verhuuractiviteiten kunnen beïnvloeden.

5. Financiële vragen: vragen over maandelijkse facturen, financiële afrekeningen, en prognoses van rendementen.

 

Voor locatiespecifieke kwesties dient u contact op te nemen met de receptie van het betreffende vakantiepark. Dit omvat:

1. Parkgerelateerde vragen: Alles wat betrekking heeft op de faciliteiten, diensten en het beheer van het park.

2. Woningdefecten of -gebreken: Voor problemen met uw woning of als er reparaties nodig zijn, is de parkreceptie het eerste aanspreekpunt.

3. Lokale omgevingsinformatie: Vragen over de omgeving, lokale evenementen, en attracties kunnen bij de receptie worden gesteld.

4. Specifieke facturatie van de woning: Voor facturen die specifiek betrekking hebben op uw woning of de diensten op het park, kunt u terecht bij de receptie.

Het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons via:

Openingstijden:
Ma, Vrij: 09:00 - 19:00
Di, Wo, Do: 09:00 - 17:00
Za: 10:00 - 15:00